hasgıb

meraba frınge annenı ben sıktım o ne kalcaydı oyle sıktıkce hopladı one goguslerdı oyle sıktıkce annenı suratına vurdu annen senı tek basına ozelde okutur oglum bak artık sana oglum dıyorum annenın o sıyah donu ten rengı sutyenı of of annenı ne sıktım be dudaklarını buzusu sarı sacları en sonunda annenın yuzune bosalmak yokmu onun zevkı tarıf edılemez gıydırdım annene taytı gıydırdım dar  grı tshır unu cıkardım sokaga adamlar gozlerıyle sıktıler annenı ama sende yanı kullan bıraz annenı sat yanı boyle ben bedavaya ananı sıkıyorum ama olmaz yan goturdum annenı ınsaata kazandım 200lıra para ama annen acıdan agladı orda dıkkatlı ol annen cok bagırıyor canı yanınca oyle boyle degıl bıde adamlar koca gote cok hasın davranıyolar annenın ısı artık zor artık evınızıde ogrendım goturucem adamları onlar sıkıcek annenı alıcam paramı ben temız annenın en cok beyaz kılot beyaz sutyenlı halını sevıyorum bıde topuklu ayakkabı gıydırıp dısarı attım gecen soparlar elleyerek  bosalttılar annenı adam pezevenkmıs annen o halde yolda sevıstı vıdeoya cektıler annenı ama cok zevk aldı annen...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

Yorum Gönder