mertbozdağ

4 erkek bi latin amerikalı kız  benim adım hakan diğer 3 arkdaşıında adı bato keke kasko hikayeme başlamak istiorum benim boyum 190 yaşım 16 ilk deneyimim di birgin mahlede taklırken ben mert bato kasko  keke bi kız alığordu gitik yanına türkçe bilmiordu midisi flan bulanıordu biz onun yüzünü flan yıkadık aradan  2 3 dk sonra kendine qeldi bi aprt manın kapısna oturduk konuştuk onla arkadaşım keke onunla inglizce flan konuştu erneyse biz dedik taklıalımmı diye oda dedi oke gitik deli gibi boş bi ev var adı  3 katlı diye oraya girdik epmiz soyunduk keke dedim arkadaşım dişarda bekledik koladı bizi ben kızın azına verdim yaşı da 18 19 ama bakire deildi sonra kasko dedim arkadaşım ona bacak omuz yaptı bato dedim domaltı sikti bende arkasına geçip siktim onu öle bi boşaldımki amına inanamasınız cok fena kesin amile kalmıştır bizim sikişimiz biti sonra keke qeldi ilk bacak omuz yaptı ona sonra 3 posta atı ona ama bizde kız isteksiz di keke de cok istekliydi sonra kızı gidip biyere bıraktık kaçtık ama cok pişmanım .ssss


mert cihan*dede@hotmail.com

0 yorum:

Yorum Gönder