Tarık Korcan

Öyle duygular vardırki dışa vurup atamaz, hergün utançla yaşarsın,Kimi zamanda gelir duygularına yenik düşer mutlu oldugunu sanırsın.Ben tarık ufak yaşlarda almanyadan izin dönüşünde ailemin tümünü trafik kazasında kaybettim.Amcam beni evlatlık olarak üzerine aldı onu bir baba bildim kızlarına abla dedim hep öyle bildim ama ayla ablam bi başkaydı ona hep aşık büyüdüm.zamanla büxüdük ayla ablam evlendi 3 yıl sonra bosanıp baba evine döndü ve inanın halen şaşkınım ama halen birlikteyiz ve iliskimiz devam ediyor.Asıl konu amcamın hanımı bundan 5 yıl önce vefat etti amçan 2 yıl önce ayla ablamdan 4 yaş büyük biriyle evlendi.(Nurten hanımla )nurten 5, 6 ay önce ayla ablamla beni ilişki anında yakaladı,amcama söyleme tehtıdiyle birlikte oluyoruz.yani bir yandan kendimi çok sanslı görürken diger yandan amcamı düşünerek pişmanlık yaşıyorum.Bilmiyorum mutlu olup devammı etmeliyim,yoksa pişmanlık duyup vazmı geçmeliyim...

0 yorum:

Yorum Gönder