Yeğen

Merhaba  Adim C...k  23 yaşındayım   Dayımın karısını 4 yıldır sikiyorum dayım 2009 da trafik kazası geçirdi bir müddet refakatçi olarak evlerinde kaldım.Bu sırada karısıyla samimi olduk  ve bir gece yarısı ona arkadan sahip oldum  dayım hava serin olur diye balkonda yatıyordu ayakları alçılıydı.  Ben de karısını kendi yataklarında anadan doğma soyup önüme domaltmış yarrağımı götüne sokuyordum . Askere gidene kadar dayımın karısı bana karılık yaptı  dönüncede devam etti . 1 Yaşında R...a adında kızımız var  hep arkadan düzüyordum bir gün zevkten  kendi istedi  dölle beni doğurt gebe bırak dedi bende amına girip boşaldım . Dayım kendisinden olmadığını biliyor çünki kazadan sonra erkeklik yapamıyor. Her hafta dayıma uğrayıp dayı sen salonda bekle ben karınla ihtiyaç gidericem diyorum onun yanında  karısına sahi oluyorum .

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Mrb.Bayanlar.ekle Whatsap tan yaz.05426065751.bekliyorum.tanisalim.görüşelim.

Yorum Gönder